20 Ocak 2017 Cuma

Erzincan Tulum Peynirli Şalgamlı Gözleme






O kadar çok malzemeye ihtiyaç duymayan bi lezzet. Hani doya doya anadolu vs. Yemek programlarinda sunucu hemen gözleme yapan tontiş teyzenin yanina çöker de götürür ya birer birer.. Iste öylesine güzel yöresel lezzet. Biz hamburgerlerle büyümedik diyenlerin severek tükettiği lezzet.

 

Erzincan Tulum Peynirli Şalgamlı Gözleme

Erzincan Tulum Peynirli Şalgamlı Gözleme Tarifi İçin Malzemeler

  • Hamuru için:
  • Su tuz un kabartma tozu
  • iç harcı: şalgam rendesi
  • Erzincan tulum peyniri
  • tuz
  • pulbiber.

Erzincan Tulum Peynirli Şalgamlı Gözleme Tarifi Yapılışı

Hamur malzemelerini Güzelce yoguruyorsun. Bezelere ayirdin mi tamamdir.
Tezgahta merdane oklava ne varsa basla hamurları acmaya. Acarken un serpmeyi unutmaa😊
Icine canin ne istiyorsa ya da evde ne varsa koy kapat yagsiz tavada arkali önlü pişir.
Ben şalgamlı peynirli yaptım sahane bir lezzet mutlaka şalgamlı gözleme yapmalı yemelisiniz.
Bunun için salgamlari soy rendele Erzincan tulum peyniri koydum içine miiss memleketim diye demiyorum ama çok lezzet veren bir peynir. 👍😊tuz pulbiber ekle karistir ve gözlemenin içine koy.

Afiyetle.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder