8 Mart 2017 Çarşamba

Her şey organik: Nazlı'nın Mutfağı Yöresel Lezzetler Pazarı'nda




Nazlı'nın Mutfağı'ndan herkeslerime merhabalar. Bugün bir değişiklik yapıyorum ve tarif paylaşmıyorum evet.. :)
Tarif yerine bugün sizlere gidip gezdiğim beğendiğim bir pazarı tanıtacağım. Başlıyoruz. :))



Hayatta hiç hesapta olmayan şeyler beklenmedik olaylar olur ya bu da öyleydi işte. Bu güzel havada yürüyüş yapmak için çıkmıştım bir de ne göreyim şahane bir yöresel pazar.. :) Nazlının Mutfağı bu hiç durur mu? :) Hemen başladım gezmeye. Pazarımızın yeri Güneşli'de.


Pazarımızda organik yumurta, Dadaşlar'a özgü güzel Erzurum dan mis gibi tereyağları, çeçil peynirleri ve daha bir sürü çeşit çeşit peynirler. Özellikle eski kaşar peyniri sevenler için harika diyebilirim.










Mesela sağ resimde gördükleriniz.. :) Buradan şahane eski kaşar peyniri ve Erzurum'un mis gibi tuzlu tereyağından aldım. Tavsiye ederim bu doğal lezzetler kaçmaz. Ayrıca bu stantta tuzsuz zeytin de var tansiyon hastalarına birebir. Hem lezzetli yedikçe yedirten hem de tuzsuz..








 Pazarda başka neler mi var? neler yok ki :) doğal acılı acısız salçalar, taze çeşit çeşit baharatlar, mis gibi sandıkların içinde doğal ballar, ayva marmeladından tutunda fındık ezmesine, mis gibi şifa kaynağı kuşburnu marmeladına, Malatya pazarından mis gibi kuru kayısılara, incirlere,cevizli sucuklara,pestillere kadar her şeyi bulmak mümkün. :)




Ve son olarak bu gördükçe gülümsediğim fotoğraf karesinden bahsedeyim biraz da. :) Doğal ekşi mayalı devasa ekmek. Bakmayın siz devasa dediğime kiloyla istediğiniz kadar almak mümkün.. :) Baksanıza herkes sırada.. :)


Ayrıca hatırlatmak da fayda var. Bu güzel yöresel pazar çocuklu aileleri de unutmamış pazarda ayrı bir bölümde çocuklar için şahane oyun alanı ve oyuncak mevcut, sevinsin afacanlar. :)

Eee o kadar dolaşıyoruz karnımız acıktı ne yapacağız? dediğinizi duyar gibiyim. Sakin olun onu da düşünmüşler :) Pazarda kokoreçten tutun da içli köfteye ve daha birçok lezzetli yiyecekleri barından bir Hatay sofrası var ki.. Görmelisiniz.. Eveeet acıkanları şu tarafa masalara alalım.. :)



Bu şahane yöresel pazar birkaç gün daha sürecek gitmek isteyenlere duyurulur diyor ve yazımı yavaş yavaş bitiriyorum. :) Nacizane olarak ilk kez ''gezdim gördüm tattım yazdım'' yaptım. :)

Keyifle okumanız dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder