31 Aralık 2015 Perşembe

MUTLU YILLAR...


#sağlık #huzur #mutluluk #barış #kardeşlik dolu #hayırlı #güzel#yeni #bir #yıl #diliyorum #herkese :)

#2015 de
#Mutlu oldum. hedeflerimden birini gerçekleştirdim. Vedalaştığım #şehir , #insanlar da oldu.
Hayatımı bi düzene koydum.
Olmasını istemediğim şeyler de oldu tabi, güldüğüm gibi ağladım da. Çok üzülmüşlüğüm de oldu yani.
Sonra gereksiz şey'lerin hayatıma girdiğini Değmeyecek şey'lere üzüldüğümü farkettim. Tabi bu da #hayat ın bi parçası. #insan her şeyden iyi ya da kötü bi şeyler öğrenerek, buna alışarak, sonrasında da aslında pek de önemsenmeyeceğini anlayarak #hayatyolu na devam ediyor,etmeli de.
#2016 dan istediğim #ailem #gerçek #sevenlerim #samimi #dost larım yanımda olsun . #güzel #bir #hedef im var , sırada bekliyor. :)

MUTLU YILLAR...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder